Consumer Finance Holding

Autor: Ľubica Lehotská | 12.2.2016 o 0:18 | Karma článku: 4,71 | Prečítané:  384x

Dlho som rozmýšľala, o koho ide, ale evidentne o "konzumenta vašich financií,ktorý to ešte aj podrží". Vlastne o nič nešlo, ale i tak som sa veľmi nahnevala...

Sused ma poprosil, či mu môžem prevziať poštu za neprítomnosti, pozrieť tú oficiálnu, aby nedošlo k nejakým problémom. A tak k jednému kurióznemu problému predsa len došlo. Predvčerom mu prišla v poradí II. upomienka,že nezaplatil nejakú smiešnu splátku, presne 27 €. Tak som bez rozmýšľania sumu previedla podľa všetkých kritérií, aby nemal ťažkosti, keď sa vráti z cesty. Nad tým, že je to II. upomienka som sa zamyslela až dnes, keď mi poštárka dala do ruky jeho I. upomienku. Tak som to otvorila, či nejde o niečo ďalšie, ale ako som zistila, obsah bol ten istý, ako v tej II, upomienke, ktorá prišla predvčerom. Zvláštne, pomyslela som si. Ako môže prísť I. upomienka po tej druhej? A keď mi došlo, o ktorú spoločnosť ide, v pamäti sa mi vynorilo, že sa mi to s nimi stalo aj v minulosti, došlo mi, čo sa ukrýva pod honosným názvom Consumer Finance Holding. Výnimočná "pôžičkáreň" medzinárodného formátu (podľa názvu takto usudzujem) z Popradu a Kežmarku s mimoriadnymi pracovníkmi, ako som zistila neskôr. Nič ma do toho nie je, ale aby niekto preplatil 1000 eur o 630 na úrokoch, tak to je sila. Okrem toho mi napadlo zatelefonovať do Poprad CITY a slušne ich upozorniť, aby dali pozor na to, ako posielajú svojim klientom tie upomienky, že je kuriózne, keď prvá príde o tri dni po druhej a ani si neskontrolovali, že to už mali uhradené. Vytočila som číslo, odporný ženský hlas oznámil, že "Consumer Finance Holding, nech sa pači" s prízvukom veľmi vzdialeným USA. Keďže si všetky hovory nahrávam, nahral sa mi aj tento. Predstavila som sa a povedala som tomu odpornému hlasu, že ich chcem iba upozorniť, že by mali trochu dbať o to, ako posielajú upomienky, lebo je groteskné, keď prvá príde po druhej. Fuchtľa na tej druhej strane dôrazne povedala, že ja jej nemám určovať podmienky. Tak som jej povedala, že len upozorňujem, neurčujem podmienky. Povedala, že ONI určujú podmienky a všetko je tak dobre, ako to robia. Potom šplechla, že si má každý splátky platiť načas. To súhlasím, povedala som, ona vraj "prečo kričite?" Nekričala som, len ona si nenechala vysvetliť, čo jej hovorím (alebo až hutorim?) a povedala som, že ja nie som ich klient, len zastupujem ich klienta. So slovami, že "nech zavola ten klient" zložila telefón. No skutočne neviem, čo si o sebe niektoré paničky myslia a čo im bráni v tom, aby s potenciálnym klientom jednali slušne. Priznám sa, keby som potrebovala peniaze, do tohto "spotrebiča" by som určite nešla. Už len pre tú aroganciu nie. Chápem, že keď si niekto niečo požičia, má dodržiavať podmienky zmluvy a peniaze splácať v termíne. Vždy to však nejde. Toto firmy rovnakého typu využívajú svojimi 25€ a vyššími pokutami za omeškanú splátku,  a nezaujíma ich, prečo dotyčný nezaplatil. Veď možno bol len v zahraničí, ako môj sused, a nemal predtým zrejme nebude mať ani potom podobný problém.Teraz mi nepôjde o odporný hlas v telefóne, ktorý nevnímal, čo mu hovorím; ide mi o to, že takýchto príkladov by som mohla uviesť tucet; akoby slušné správanie bolo luxusom veľmi vzácneho druhu ľudí - odsúdeného na vyhynutie. Porozmýšľajte každý za seba, ako sa správate k iným, ktorí vás len v dobrom chcú upozorniť na malú, kozmetickú chybu; je to skutočne také neznesiteľné?

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

ŠPORT

Velez-Zuzulová šla skvelo a skončila druhá, Vlhová klesla na siedme miesto

Američanka Shiffrinová predbehla Slovenku s jasným náskokom.

KOMENTÁRE

Smer je v jednoSmerke. Ako Mečiarov valec či kôl v plote

Fico sa k realite postavil chrbtom. Zahral sa na kôl v plote.


Už ste čítali?