reklama

Médiá vždy vedia...

Dnes ráno nebolo ako tie ostatné. Už od pomerne skorej hodiny mi začali vyzváňať telefóny. Telefonovali mi dobrí priatelia, ale aj známi, ktorých som dlhšie nepočula a dávali mi čudné otázky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Všetci mi svorne tvrdili, že sa na istom bulvárnom webe píšu o mne zaujímavé veci. Hoci som ako „píšu“ dôchodkyňa, prácu s PC a internetom ovládam, preto som si daný web klikla a s napätím čítala o sebe „zaručené“ informácie. 

V prvom rade som sa dozvedela, že som kontroverzná postava – pre tých, ktorí danému slovu nerozumejú, som protikladná. To je samozrejme správne tvrdenie ak to budeme ponímať formou čínskej filozofie, ako koncept Yin a Yang, ktorý opisuje dve navzájom opačné a doplňujúce sa sily, ktoré sa nachádzajú v živej i neživej časti vesmíru. Ale nič nie je jednoznačné, preto v každom bielom je čierne a v každom čiernom je biele.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zaujímavé je, že na kandidátke uvádzajú číslo 136 – netušila som, že vyzerám ako dvadsaťštyriročný Daniel Kravec, ale ďakujem, že som tak omladla aj keď som sa prevtelila do podoby mladíka a nie dievčaťa...Mimochodom, nie je to kontroverzné? Na inom portále som síce pod správnym číslom 137, ale tam ma ako aj všade nazývajú menom mojej firmy. To znamená, že riaditeľa hypermarketu, by som mala po správnosti nemenovať jeho titulom a menom, ale názvom obchodnej siete, pre ktorú pracuje. Budem si to pamätať.

Som rada, že brilantný portál o médiách upozorňuje na to, že som vraj veštica, ktorá sa vydáva za investigatívnu novinárku. Nerozumiem, že si o mne nezistili niečo oveľa dôležitejšie - som sesternica Putina z tretieho kolena jeho brata koňa. Myslím, že je to veľmi cenná informácia a dúfam, že v budúcnosti tento fakt o mne doplnia, poprípade, že ho budete s radosťou šíriť po celej našej republike. O továrni na diamanty veľmi hovoriť nechcem, lebo závisť nemá hraníc a to, že som vlastníčkou 30% pôdy na Mesiaci je len moja vec.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo ma potešilo je zistenie, že mám salón a ešte k tomu masážny. Do mojej rezidencie môžete prísť aj vy, pokiaľ pôjdete po Ocean drive v Miami. Je to trošku ďalej ako si šikovní reportéri mysleli, ale ak ho mám mať, tak práve tam. Klientov vítam na najnovšom aerbuse 2016 a aj Harry Potter mi ho závidí. Musím sa ešte priznať, že každý deň si „vyveštím“ nové auto, pár stoviek do peňaženky a je mi na dôchodku sveta žiť. Ak pri tom všetkom stratím rozum, tak samozrejme sadnem na ohnivého tátoša renomovanej značky (zistite si akej) a idem si s vedierkom nabrať trochu rozumu do temnôt. Tentoraz však zoberiem viac vedierok, myslím, že ten rozum sa zíde viacerým, lebo ho pri zanietenosti kdesi stratili.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mimochodom, bola by som rada, keby mi niekto podal informáciu o tom, čo tým „veštením“ vlastne myslí. Možno by sme našli iné slovo, ktoré má na mysli a určite by bolo trefnejšie. Chápem, že v dnešnej dobe všetci hlavne píšu a nemajú čas čítať, aby si rozvíjali slovnú zásobu.

Nezabudnite tiež, že už mám nachystané voodoo bábiky s rôznymi menami. A aj keby som tie mená nemala, neuniknete mi, lebo si ich „vyveštím“. Špendlíky na prepichávanie bábik som zhotovila pri mesačnom svite a „vy viete ktorí“, môžete očakávať „vy viete čo“. 

V každom prípade si cením akú „výnimočnú prácu“ spravili novinári na Slovensku a aké precízne, faktami podložené veci „jedným pánom a jednou paňou“ o mne povedali. Nebudem sa obhajovať, pretože „niekedy je ľahšie mlčať, ako zastaviť prúd infantílnej reči“ a týmto pozdravujem všetkých hejterov, nepriaznivcov a všetkých, ktorí vedia o mojom živote viac, ako ja sama. Obohatili ste mi môj nudný život na dôchodku. Dokonca ste takí dokonalí, že ma viete citovať bez toho, aby ste ma čo len raz videli, alebo so mnou komunikovali mailom, či cez telefón. Odkazujem vám len jedno – Obujte si moje topánky na jeden mesiac a potom píšte o mojom živote. 

Ľubica Lehotská

Ľubica Lehotská

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Cogito, ergo sum... a čo ak to je inak? Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu